Must see: Age of Adaline.

/
0 Comments
Filmy pozerám často, pretože ma veľmi inšpirujú k mojej práci - fotografky.
Vlastne aj seriály, ale to je o niečom inom :)
Ale len naozaj málokedy, hlavne v dnešnej dobe filmového zahltenia, sa nájde film, ktorý ma úplne pohltí a osloví a som ochotná si ho pozrieť znovu a znovu.

Za posledných pár rokov to boli len tri filmy.
1. Great Gatsby,
2. Winter's Tale,
3. Age of Adaline.


Tento film som chcela vidieť už snáď od minulého roku,  avšak v záplave povinností som to stále odkladala. V Londýne je však kvantum plagátov tohto filmu, že vás to jednoducho donúti si ukradnúť chvíľku svojho času a venovať ju Adaline. A neoľutujete to. Je to film, z ktorého srší neha, inteligencia, pokoj. Niekto by povedal, že je to "babský film", ale s tým nesúhlasím. Nie je to prudko romantické, je to naopak krásne a človeka núti si uvedomiť, aby si užíval svoj život, každej jednej chvíľky, drobného bezvýznamného momentu, ktorý už nikdy nemusí nastať.
 

Slovami sa nedá opísať, čo budete vnímať, cítiť v tomto filme, proste si ho pozrite :)

S láskou,
A couple in London


You may also like

Žiadne komentáre :

A couple in London. Používa službu Blogger.